دانش‌نامه گردشگری سلامت و پزشکی

سیتوسا​

دانشنامه گردشگری سلامت سیتوسا
بازاریابی و جذب
نیلوفر اعلمی

فروش مکمل یا cross-selling در گردشگری سلامت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای خرید یک جنس خاص به فروشگاهی می روید و با خرید چندین جنس مختلف بیرون می آیید! واقعیت این است که فروشنده از تکنیک های Up-selling و Cross-selling استفاده کرده که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. شما چه بیمارستان

برو سر اصل مطلب...
جدیدترین مطالب در ایمیل شما

ایمیل خود را وارد کنید و به صورت هفتگی از مطالب تخصصی ما در زمینه گردشگری سلامت استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید