دانشنامه گردشگری سلامت و پزشکی
سیتوسا


بازاریابی و جذب
فروش مکمل یا cross-selling در گردشگری سلامت
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای خرید یک جنس خاص به فروشگاهی می روید و با خرید چندین جنس مختلف بیرون می آیید! واقعیت این است که فروشنده از تکنیک های Up-selling و Cross-selling استفاده کرده که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. شما چه بیمارستان
نیلوفر اعلمی
۶ دیدگاه
- دسته بندی: بازاریابی و جذب
- ● زمان مطالعه :[rt_reading_time]دقیقه
- دسته بندی: بازاریابی و جذب
- ● زمان مطالعه :[rt_reading_time]دقیقه
جدیدترین مطالب در ایمیل شما
ایمیل خود را وارد کنید و به صورت هفتگی از مطالب تخصصی ما در زمینه گردشگری سلامت استفاده کنید