گردش نیم روزه بیمار خارجی در شهر

در بخش ارائه خدمات لجستیک در مورد لزوم ارائه خدمات غیر درمانی به بیماران بین الملل صحبت کردیم. گردش نیم روزه بیمار خارجی یکی از این دسته خدماتی است که پزشکان کشورهای پیشرو در توریسم سلامت، سال هاست آن را در پکیج خدمات خود، گنجانده اند! بیمارستان ها هم بنابه هدف اصلی خود که درمان […]

هتل یا خانه؟ بیمار خارجی و مسئله اقامت

اقامتگاه بیمار بین الملل یکی از بخش های مهم خدمات غیر درمانی در بخش لجستیک و سفر گردشگران سلامت است. بازیابی سلامتی هدف اصلی بیماران بین المللی است و برای رسیدن به این هدف، زنجیره ای از خدمات مختلف درمانی و غیر درمانی، مورد نیاز است. مسافری که با داشتن درد و بیماری، ریسک سفر […]

خدمات لجستیک و آسایش خیال بیمار!

قبل از شروع بحث در مورد خدمات لجستیک و جایگاه آن در گردشگری سلامت، می خواهیم نگاهی به نظریه زنجیره ارزش پورتر داشته باشیم. طبق این نظریه، اگر بخواهیم کسب و کارهای هم شکل را از نظر میزان ارزش آفرینی با هم مقایسه کنیم، نباید کل کسب و کار را به عنوان یک بسته واحد […]

رفت و آمد بیمار خارجی در شهر

ترانسفر بیمار بین الملل از لحظه ای که گردشگر سلامت به ایران می رسد تا زمانیکه ایران را به مقصد کشور خود ترک می کند، به عهده کیست؟ این فرآیند شامل طیف گسترده ای از نقاط مختلف خواهد بود. اگر شما به عنوان یک بیمارستان فقط بیمار را در لحظه ورود و خروج او همراهی […]

مترجم همراه بیمار یا مد تورگاید کیست و چه وظایفی دارد؟

خدمات سفر و لجستیک، بخش مهمی از زنجیره ارزش گردشگری سلامت را تشکیل می دهد که شامل تمام اموری است که بیمار را در بخش گردشگری درگیر مسائل مختلفی مانند ویزا، بلیط، ترانسفر، مترجم، هتل و… می کند. در بین تمام این موارد، شخصی وجود دارد که شاید میزان اهمیت او در جلب اعتماد و […]