دانشنامه گردشگری سلامت و پزشکی
سیتوسا


عمومی
رفتارشناسی مشتری در گردشگری سلامت
رفتارشناسی مشتری در گردشگری سلامت یکی از مباحث مهم و پیچیده این صنعت است. چرا که شما با بیماران مختلفی از کشورها و ملیت های متفاوت سر و کار دارید. تعریف رفتار چیست؟ رفتار یک عمل قابل مشاهده است. یعنی چیزی که قابل دیدن باشد. بنابراین تعریف ، فکر کردن،
نیلوفر اعلمی
بدون دیدگاه
- دسته بندی: بازاریابی و جذب
- ● زمان مطالعه :[rt_reading_time]دقیقه
- دسته بندی: بازاریابی و جذب
- ● زمان مطالعه :[rt_reading_time]دقیقه
جدیدترین مطالب در ایمیل شما
ایمیل خود را وارد کنید و به صورت هفتگی از مطالب تخصصی ما در زمینه گردشگری سلامت استفاده کنید