دانشنامه گردشگری سلامت و پزشکی
سیتوسا

بازاریابی و جذب
گردشگری سلامت یک صنعت ریفرال!
بیماران ریفرال در گردشگری سلامت بخش بزرگی از مشتریان شما را می توانند تشکیل دهند، اگر با ریفرال مارکتینگ و اصول آن آشنا باشید. ریفرال مارکتینگ همان مفهوم Loyalty یا تبدیل مشتریان عادی به مشتریان وفادار است که باز هم ارتباط مستقیم با کیفیت خدمات شما دارد. هدف از ریفرال
نیلوفر اعلمی
بدون دیدگاه
- دسته بندی: بازاریابی و جذب
- ● زمان مطالعه :[rt_reading_time]دقیقه
- دسته بندی: بازاریابی و جذب
- ● زمان مطالعه :[rt_reading_time]دقیقه
- دسته بندی: بازاریابی و جذب
- ● زمان مطالعه :[rt_reading_time]دقیقه
جدیدترین مطالب در ایمیل شما
ایمیل خود را وارد کنید و به صورت هفتگی از مطالب تخصصی ما در زمینه گردشگری سلامت استفاده کنید
