
تصمیمگیری بیمار با هوشمصنوعی
تصمیمگیری بیمار با هوشمصنوعی امکانپذیر است؟ عصر جدیدی که وارد آن شدیم و به زودی شاهد خواهیم بود که رباتها کدام درمان و پزشک را به بیماران بینالمللی، پیشنهاد میدهند.
محور اصلی صنعت گردشگری سلامت امور پزشکی و درمان بیمار است. در واقع گردشگری سلامت یعنی سفر با هدف دریافت خدمات درمان و سلامت، در نتیجه بنیادیترین موضوع کیفیت درمان و رضایت بیمار است، در این بخش کلیه مطالب مرتبط به خدمات پزشکی و درمان در گردشگری سلامت ارائه می شود.
تصمیمگیری بیمار با هوشمصنوعی امکانپذیر است؟ عصر جدیدی که وارد آن شدیم و به زودی شاهد خواهیم بود که رباتها کدام درمان و پزشک را به بیماران بینالمللی، پیشنهاد میدهند.
در بخش مدل همکاری بر تامین کنندگان درمانی، نگاهی جزئی به تامین کننده گردشگری سلامت و نحوه همکاری با آنها داشتیم. در این بخش به
گردشگری سلامت شامل بخش های پزشکی، درمانی و تندرستی است که لازمه فعالیت در هر بخش، تبعیت از تعاریف علمی برای ایجاد تمایز بین هر
کنترل کیفیت توریسم درمانی یکی از مباحث مهمی است که با رضایتمندی گردشگران سلامت در ارتباط مستقیم است. کلمه های “کنترل کیفیت“، “تضمین کیفیت” و
شرکت های تسهیلگر گردشگری سلامت ، نقطه اتصال متخصصان حوزه مختلف درگیر در گردشگری سلامت با بیماران بین المللی هستند. تسهیل کنندگی در خدمات سلامت،
پروسه فالوآپ بیمار بین الملل شامل بخش های مختلفی است. در بیماران داخلی به علت کم بودن بُعد مسافت بیماران با پزشک یا بیمارستان(هم مرزی
برند سازی در گردشگری سلامت، شامل کلیه فرآیندهای بهم پیوسته ای است که با هدف ایجاد جایگاه برتر در ذهن بیمار بین الملل و با
تجهیزات پزشکی گردشگری سلامت یکی از زیرساخت های مهم و کمتر دیده شده در زنجیره ارزش توریسم پزشکی است. وقتی از درمان در زنجیره ارزش
محل جراحی بیمار آن هم از نوع خارجی آن! احتمالاً بیمارستانی درجه یک باید باشد که بیمار در آن پذیرش می شود. اما واقعیت امر
تفاوت تهیه و پیاده سازی چک لیست اجباری و اختیاری مانند تفاوت داشتن یا نداشتن مجوزهای اعتباربخشی بین المللی در بیمارستان شماست. اجباری از طرف
پذیرش بیماران بین الملل از کشورهای مختلف، موضوعی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی بین فعالان این صنعت میان رشته ای و ارز
به نظر شما ابوعلی سینا و زکریای رازی از مشاهیر پزشکی ایران هستند یا برندهای پزشکی ایران؟ در علم برندینگ، تفاوت بین شهرت و برند
تجربه پذیرش بیمار خارجی موضوعی است که هر چقدر بیشتر آن را انجام داده باشید، علاوه بر اینکه با رفتار بیماران کشورهای مختلف و نیازهای
اعتباربخشی بیمارستان شامل مجموعه ای از فرآیندهای منظم و هدفمند، برنامه استراتژیک، برنامه عملیاتی، خط مشی ها و شاخص های مختلف در بخش درمان و غیر درمانی بیمارستان است که بر اساس ارزیابی تیم های اعتباربخشی وزارت بهداشت، هر ساله مورد پایش قرار می گیرد و درجه استانداردسازی هر بخش بیمارستان مشخص شده و در نهایت یک درجه مشخص به مدت یکسال به بیمارستان اعطا می شود.
برند سازی در گردشگری سلامت، شامل کلیه فرآیندهای بهم پیوسته ای است که با هدف ایجاد جایگاه برتر در ذهن بیمار بین الملل و با
ایمیل خود را وارد کنید و به صورت هفتگی از مطالب تخصصی ما در زمینه گردشگری سلامت استفاده کنید