تست آنالیز گردشگری سلامت با هدف تحلیل شکاف یا “گپ آنالیز” بین وضعیت موجود و وضعیت مطلوب برای بازیگران توریسم سلامت طراحی شده است. در این تست ۳۰ آیتم در ۳ حوزه ی بازاریابی و جذب، خدمات سفر و لجستیک و خدمات پزشکی و درمان مورد سنجش قرار می گیرد و با توجه به گزینه های انتخاب شده نتایج آنالیز به صورت نمودار های گرافیکی و کمی به همراه توصیه های کاربردی برای بهبود وضعیت و رسیدن به نقطه ی مطلوب ارائه می شود.
هر آیتم در صفحه مخصوص به خود شامل یک پرسش و ۳ یا ۴ گزینه است و در کنار آن یک عکس و متن بابت توضیحات تکمیلی فهم بهتر سوال و پاسخ دقیق تر قرار داده شده است. همچنین یک دانشنامه مفصل شامل ۳۰ مطلب تفصیلی نظیر به نظیر هر آیتم نوشته شده است که همراه با عکس و فایل های ضمیمه به شما ارائه می گردد. گردآوری و تنظیم این محتوا و تست آنالیز حاصل بیش از ۵ سال تجربه ی ما در کف میدان نبرد رقابتی گردشگری سلامت است که جهت ارتقای سطح این صنعت در کشور خدمت شما ارائه می شود.