دانشنامه گردشگری سلامت و پزشکی
سیتوسا


بازاریابی و جذب
توسعه پزشکی و بازاریابی مدرن
توسعه پزشکی و بازاریابی مدرن دو بخش جدا ناپذیر از هم هستند. در دنیای امروز رشد و توسعه پزشکی بدون ورود و توسعه بازاریابی مدرن، ممکن نیست و اگر شخصی یا سازمانی این دو را جدا از هم خواند و برند خود(شخصی یا سازمانی) را موفق دانست، شک نکنید که
نیلوفر اعلمی
بدون دیدگاه
- دسته بندی: بازاریابی و جذب
- ● زمان مطالعه :[rt_reading_time]دقیقه
- دسته بندی: بازاریابی و جذب
- ● زمان مطالعه :[rt_reading_time]دقیقه
- دسته بندی: بازاریابی و جذب
- ● زمان مطالعه :[rt_reading_time]دقیقه
جدیدترین مطالب در ایمیل شما
ایمیل خود را وارد کنید و به صورت هفتگی از مطالب تخصصی ما در زمینه گردشگری سلامت استفاده کنید