بازاریابی و جذب اولین گام ورود به کسب و کارهای بین المللی است و گردشگری سلامت هم مشابه سایر کسب و کارها مشمول همین قاعده است که از قضا در ایران بسیار کم به این موضوع پرداخته شده است.
وبینار هفتم از شرکت سیتوسا به بررسی اهمیت این موضوع و روش های استاندارد آن می پردازد.
سرفصلهای وبینار
چرا اولین گام، بازاریابی و جذب است؟
مراحل بازاریابی و جذب در گردشگری سلامت ایران چیست؟
مراکز درمانی از کدام مراحل بازاریابی و جذب استفاده می کند؟
بهترین روش بازاریابی و جذب مطابق با استانداردهای روز دنیا چیست؟
قیف فروش یا sales funnel چیست و در گردشگری سلامت به چه شکل است؟
مخاطبین
مدیران بیمارستان ها
پزشکان و کارشناسان IPD
مدیران دی کلینیک ها