فیلم وبینار بازاریابی و جذب بیمار خارجی

بازاریابی و جذب اولین گام ورود به کسب و کارهای بین المللی است و گردشگری سلامت هم مشابه سایر کسب و کارها مشمول همین قاعده است که از قضا  در ایران بسیار کم به این موضوع پرداخته شده است.

وبینار هفتم از شرکت سیتوسا به بررسی اهمیت این موضوع و روش های استاندارد آن می پردازد.
 
سرفصل‌های وبینار

چرا اولین گام، بازاریابی و جذب است؟

مراحل بازاریابی و جذب در گردشگری سلامت ایران چیست؟

مراکز درمانی از کدام مراحل بازاریابی و جذب استفاده می کند؟

بهترین روش بازاریابی و جذب مطابق با استانداردهای روز دنیا چیست؟

قیف فروش یا sales funnel  چیست و در گردشگری سلامت به چه شکل است؟

مخاطبین

مدیران بیمارستان ها

پزشکان و کارشناسان IPD

مدیران دی کلینیک ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مقاله را دوست داشتید؟ با دوستانتان آنرا به اشتراک بگذارید
جدیدترین مطالب در ایمیل شما

ایمیل خود را وارد کنید و به صورت هفتگی از مطالب تخصصی ما در زمینه گردشگری سلامت استفاده کنید