مدت دوره:
۱۵ هفته
تعداد سرفصل ها:
۲۱ جلسه
مدل آموزش:
جلسات آنلاین
دسترسی به:
منابع تکمیلی و جزوه
عضویت در :
گروه تخصصی پرسش و پاسخ
آپدیت محتوا:
تا ۱ سال پس از پایان دوره
مدرک:
گواهی نامه رسمی مدتورپرس و سیتوسا
امکان کاریابی:
اسامی فارغ التحصیلان در سایت
محتوای تکمیلی:
وبینارهای ماهانه
دوره به صورت آنلاین در ۱۵ هفته برگزار می شود و هر هفته یکشنبه و چهارشنبه درس های جدید داخل پنل آموزش قرار می گیرند. برای مشاهده نیازی نیست در ساعت خاصی آنلاین باشید می توانید در طول هفته ویدئو ها را ببینید ولی لازم است تمرین ها و پروژه های درسی در طول هر هفته تکمیل و ارائه شود.
اگر به دنبال یادگیری مفاهیم تئوری و آشنایی با مبانی گردشگری سلامت هستید این دوره مناسب شما نیست! این دوره به طور ویژه روی کسب و کار گردشگری سلامت متمرکز است. نگاه ما در طراحی این دوره این است که بعد از حضور در دوره و دریافت آموزش ها شما بتوانید درآمد بیشتری برای کسب و کار خود در بیمارستان یا شرکت تسهیلگر ایجاد کنید.
مبنای این دوره بر مثلث گردشگری سلامت بنا شده است. این مثل شامل سه ضلع زیر است:
- بازاریابی و جذب بیمار خارجی
- خدمات سفر و لجستیک
- خدمات پزشکی و درمان
در هنگام طراحی سیلابس دوره به این فکر کردیم که اگر یک بیمارستان یا شرکت تسهیلگر بخواهد در زمینه گردشگری سلامت فعالیت خود را شروع کند و یا فعالیت قبلی را توسعه دهد به چه نکاتی نیاز دارد؟ این دوره به طور فشرده به این سوال ها پاسخ خواهد داد. این دوره شامل ترکیبی از مباحث آکادمیک و خلاصه ی دوره های بین المللی و تجربه ی عملیاتی مدرسین در بازار گردشگری سلامت ایران است.
اجرای این دوره به شکل پویا و تعاملی است. هر هفته ۲ جلسه درس جدید ارائه می شود و هر درس شامل تمرین و پروژه های مرتبط است. از شما بعنوان دانشجو خواسته می شود که با مباحث مطرح شده همراه شوید و سعی کنید موضوعات آموزشی را در بیمارستان و شرکت خود به صورت پروژه واقعی پیاده کنید و از پشتیبانی دوره برای رفع اشکال و مشاوره استفاده کنید.
دوره در قالب ۴ ترم ارائه می شود و پس از پایان هر ترم یک آزمون تستی شامل ۱۰ سوال از مباحث آن ترم از دانشجو اخذ می شود و پس از قبولی در آن آزمون دسترسی به دروس هفته بعد باز خواهد شد. چنانچه در آزمون نمره قبولی را اخذ نکنید لازم است مجدد ویدئوهای ترم قبل را مشاهده و در آزمون شرکت کنید تا به ترم بعد بروید.
ترم های دوره:
- ترم اول: مفاهیم پایه
- ترم دوم: بازاریابی و فروش
- ترم سوم: اجرا و خدمات
- ترم چهارم: نکات تکمیلی و جمع بندی
این دوره شامل گواهی نامه مشترک سیتوسا و مدتورپرس است و به افرادی که تمرین ها و آزمون های هر ترم را انجام دهند ارائه خواهد شد. ضمنا اسامی فارغ التحصیلان این دوره جهت تسهیل در کاریابی در یک بخش ویژه در سایت مدتورپرس نمایش داده می شود.
حضور در این دوره محدود به این ۱۵ هفته و ۲۱ سرفصل اولیه نیست بلکه محتوای دوره تا یک سال بعد آپدیت خواهد شد. دانشجو های دوره به وبینار های ماهانه و مباحث تکمیلی این دوره دسترسی دارند. همچنین یک گروه اختصاصی برای بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات و درس ها و پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده است.
حضور در این دوره به معنی استفاده از سالها تجربه عملیاتی مدرس های دوره است و مسیر شما را برای کسب درآمد دلاری در گردشگری سلامت کوتاه تر می کند. به جای پرداخت هزینه های زیاد و آزمون و خطا در کار خود از تجربه مدرس های دوره استفاده کنید و در این دوره کاربردی ثبت نام نمائید.
- ترم اول: مفاهیم پایه
- آشنایی با دوره و اهداف و مسیر یادگیری
- تعریف گردشگری سلامت، تاریخچه و قواعد مهم
- استراتژی کسب و کار گردشگری سلامت
- اکوسیستم اقتصاد سلامت
- ترم دوم: بازاریابی و فروش
- برندسازی در گردشگری سلامت/ تعاریف و نیازها
- برندسازی در گردشگری سلامت / چالش ها و عناصر
- برندسازی در گردشگری سلامت / نمونه های موفق
- کانال های فروش و تبلیغات
- قیمت گذاری ، روش ها و نکات
- ترم سوم: اجرا و خدمات
- فرآیندها و برنامه ریزی
- لجستیک و خدمات سفر
- مجوز های قانونی برای شرکت ها و بیمارستان ها
- مدیریت IPD و نکات مهم همکاری با بیمارستان ها
- اعتبار بخشی
- اعتبار بخشی و گواهی نامه ها
- ترم چهارم – نکات تکمیلی و جمع بندی
- استارتاپ و توسعه در گردشگری سلامت
- کلاستر های بیمارستانی
- مقاصد برتر و تجربیات موفق
- مدیریت بحران در گردشگری سلامت
- راهنمای گام به گام شرکت ها
- راهنمای گام به گام بیمارستان ها
هادی شجاری
بنیان گذار و رئیس هیئت مدیره آریامدتور
بنیان گذار و مدیر اجرایی سیتوسا
رضا جمیلی
موسس و سردبیر مدتورپرس، مدتورمگ و مدتورتاک
سردبیر هفته نامه کارنگ
نیلوفر اعلمی فریمان
کارشناس ارشد IPD در چند بیمارستان
مدیر عملیات سیتوسا
دکتر سعید هاشم زاده
مدیرعامل اسبق بیمارستان رضوی مشهد
رئیس سابق اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت
دکتر حسن راشکی
مدیر بخش IPD چند بیمارستان
مدیرعامل شرکت تسهیلگر تریتا
دوره به صورت آنلاین و در پلتفرم آموزشی اسپات پلیر برگزار می شود. هر هفته ۲ جلسه در روزهای یکشنبه و چهارشنبه ارائه می شود و در پنل کاربری شما قرار می گیرد. نیازی نیست شما در ساعت خاصی آنلاین باشید هر موقع که فرصت کردید می توانید ویدئو آن جلسه را مشاهده کنید.
بله به شرکت کننده های فعال که تمرین ها و آزمون های دوره را به درستی پاسخ دهند مدرک مشترک سیتوسا و مدتورپرس ارائه می شود.
بله در صورت تمایل می توانید مبلغ دوره را در ۲ قسط یکی موقع ثبت نام و قسط بعدی یک ماه بعد پرداخت نمائید.
خیر. این دوره برای هر نفر به صورت مجزا ارائه می شود و هر شخص روی دو دستگاه یعنی یک لپ تاپ و یک گوشی اندرویدی امکان مشاهده ویدئو ها و حضور در برنامه های پشتیبانی و مشاوره را دارد.
خود ما در سیتوسا بیش از ۱۰ وبینار و جلسه آموزشی و هم اندیشی رایگان برگزار کردیم. و دانش نامه سیتوسا پر از مطالب کاربردی و رایگان است ولی تفاوت این دوره یک سیلابس گام به گام برای آموزش و تمرین ها و پشتیبانی های اختصاصی برای شماست تا مسیر خودتان را شروع کنید و بدانید ما در کنار شما هستیم.
این دوره حاصل تجربیات ۵ مدرس است و هدفش این است که درآمد دلاری شما افزایش یابد. در برابر چیزی که دریافت می کنید شما کمتر از ۱۵۰ دلار پرداخت می کنید. یعنی اگر این دوره کمک کند یک مشتری بیشتر داشته باشید چند برابر هزینه تان به شما برمی گردد!
دوره جامع کسب و کار گردشگری سلامت در ایران
- ۴ ترم و ۱۵ هفته آموزش
- ۲۱ سرفصل کاربردی
- منابع تکمیلی، تمرین و پروژه
- گواهی نامه + تسهیل در کاریابی
- وبینار های تکمیلی و آپدیت محتوا
۵ ملیون تومان
نمونه ویدئوهای آموزشی دوره
درس سوم:استراتژی کسب و کار گردشگری سلامت
درس چهارم: اکو سیستم اقتصاد سلامت
درس پنجم: برندسازی در گردشگری سلامت
درس ششم: برندسازی در گردشگری سلامت و چالش ها
درس هفتم: برندهای موفق در گردشگری سلامت
درس هشت: کانال های فروش
درس نهم: قیمت گذاری خدمات درمانی
درس دهم: فرآیندهای درمانی و برنامه ریزی
درس یازدهم: خدمات لجستیک و سفر
درس دوازدهم: مجوزهای قانونی
درس سیزدهم: مدیریت بخش بیماران بین الملل
درس چهاردهم: اعتباربخشی
درس پانزدهم: اعتباربخشی در گردشگری سلامت
درس شانزدهم: استارتاپ ها
درس هفدهم: کلاسترها
درس هجدهم: مقاصد برتر و تجربیات موفق
درس نوزدهم: مدیریت بحران در گردشگری سلامت