ششمین وبینار از شرکت سیتوسا به بررسی چالش های موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی فعال در حوزه گردشگریسلامت میپردازد.
بیمارستان ها اصلی ترین و پر قدرت ترین بخش زنجیره ارزش گردشگری سلامت هستند و تنها روش تعاملی جذب مستقیم بیماران بین الملل، از طریق بیمارستانها انجام می شود.
بیمارستان های ایران چقدر در جذب مستقیم بیماران خارجی موفق عمل کرده اند و اگر با توجه به بررسی نقاط قوت و فرصت های موجود، ورودی مستقیم بیماران را در حد انتظار نداشته اند، علت آن چیست؟ چه چالش هایی مانع استفاده از ظرفیت های موجود در جذب مستقیم بیماران می باشد؟
- وبینار و ویدیو
- نیلوفر اعلمی
2 پاسخ
سلام ..من دانشجوی گردشگری سلامت ابن سینام
واقعا از این بحث لذت بردم وکلی ایده گرفتم …پاینده باشید
درمورد چالش داخلی موارد ریز دیگری هم هست که با توجه به بیمارستانها متفاوت خواهد بود
مثلا عدم همسو بودن نظرات کارشناس ipdبا پرستاران بخش
دخالتهای نابجا ….انتظارات بیمار درمواقع نیاز به بستری دربخش ویژه ….انتقال شرایط بخش ویژه به ipdمیباشد ورضایت انتقال به بخش دیگه نداره
انتظار انجام اقدامات پاراکلینیکی به صورت پرتابل دربخش تا اینکه بیمار به واحد سونوگرافی یا رادیوتراپی برود،عدم همسویی نظرات پزشک معالج با پزشک بخش
سلام دوست عزیز..خوشحالیم که مطالب براتون مفید بوده. بله دقیقا با شما موافقم. چالش های داخلی هر بیمارستان، با توجه به سیستها و استراتژی های داخلی بیمارستان، قطعا متفاوت از بقیه هست و سعی کردیم جامع ترین و عمومی ترین اونها رو بررسی کنیم