5/5

دوره جامع کسب و کار گردشگری سلامت

تاثیر عکس قبل و بعد جراحی در تصمیم بیمار

قبل از عمل، بعد از عمل

دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای تصویری و ویدئویی، مانند عکس های  قبل و بعد از جراحی سهم بزرگی در جلب اعتماد مشتریان شما در تجارت های داخلی و بین المللی دارد.

جذابیت، یکی از آیتم های مهم انتخاب افراد در خرید کالا است. بسیاری از افراد در نظرسنجی برای خرید یک خودروی خاص مانند بنز، عامل جذابیت را در اولویت های اول خود قرار داده اند.

محتوای بصری جذاب است!

تصاویر با کیفیت و یونیک به کار شما هویت می دهند و نوعی از محتوای همیشه سبز در سایت و شبکه های اجتماعی شما محسوب می شوند.

اهمیت عکس های قبل و بعد جراحی در چیست؟

یکی از اصلی ترین دلایل تولید عکس های قبل و بعد از جراحی، ملموس کردن خدمات پزشکی شماست. اگر شما فروشنده یک کالا بودید شاید کارتان آسانتر بود. مشتریان شما می توانستند با ورود به سایت و دیدن انواع محصولات، یکی از آنها را انتخاب کرده و خرید خود را نهایی کنند.

اما شما ارائه کننده خدمات پزشکی هستید. یک بیمار هم مانند یک مشتری خرید کالا، می خواهد بداند قرار است چه چیزی به دست آورد و اتفاقاً به این دلیل که شما با طیفی از افراد سروکار دارید که قرار است سلامت یا زیبایی خود را بازیابی کنند، خواهان دریافت هرگونه اطلاعات تکمیلی بیشتر در این زمینه هستند.

عکس ها به کمک شما می آیند! آنها یکی از بهترین روش های نشان دادن کیفیت خدمات هستند.

یک محتوای کارآمد با هدف افزایش آگاهی بیماران از خدمات درمانی شما.

بیننده این عکس ها به وضوح می تواند با مقایسه تصاویر قبل و بعد جراحی، یک تصویر کلی از نوع کار و کیفیت خدمات شما در ذهن خود ایجاد کند.

اینطور به نظر می رسد که عکس های قبل و بعد جراحی بیشتر در جراحی های زیبایی بکار می روند اما بسیاری از درمان های پر تهاجمی مانند عمل های ارتوپدی نیز می توانند محتوای مفیدی از عکس های قبل و بعد جراحی را تولید و منتشر کنند.

چه هدفی را دنبال می کنید؟

قبل از عمل، بعد از عمل

  • برندسازی: در واقع یکی از اهداف اصلی شما در درجه اول، تولید محتوایی است که بیمار را با کیفیت خدمات درمانی شما آگاه کند. شما در واقع دارید جایگاه برند خود را با آگاه سازی به وسیله تولید محتوای تصویری، ایجاد یا تثبیت می کنید.

       توجه داشته باشید که علاوه بر برندسازی، تصویری که شما از نمونه کارهای خود در سایت یا شبکه های اجتماعی می گذارید، می تواند به یک محتوای وایرال تبدیل           شود(محتوای وایرال چیست؟) .

  • حضور هدفمند در شبکه های اجتماعی: فعالیت های هدفمند در شبکه های اجتماعی راهی برای افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه شما در گوگل است. بسیاری از شبکه های اجتماعی پر مخاطب مانند اینستاگرام، پینترست، فیسبوک و.. با فرمت محتوای تصویری شکل گرفته اند. فکر می کنید چرا؟

چون طبق آمار ۹۰% اطلاعاتی که زودتر وارد مغز می شوند از نوع بصری هستند و ۶۵% مردم محتوای مبتنی بر تصویر را زودتر یاد می گیرند! شما که نمی خواهید از این فرصت بی نظیر صرف نظر کنید؟!

شاید شما پس از بررسی های آماری، اینستاگرام را به عنوان یکی از راه های بازاریابی در شبکه های اجتماعی خود در نظر نگیرید اما فراموش نکنید بازار هدف شما هر کشوری باشد، شما نیاز به تولید محتوای تصویری هدفمند(در این مبحث، عکس قبل و بعد از جراحی) دارید!

  • فروش: هدف نهایی هر شرکت تجاری، فروش برای مدت نامحدود است. شما قرار نیست کالا یا خدمات خود را یکبار بفروشید و در شرکت یا مطب خود را ببندید!

تولید محتوای تصویری و ارائه نمونه کارهای مختلف از کیفیت خدمات درمانی راهی برای برندسازی، افزایش مخاطبین، ماندگاری در رقابت بین المللی، … و البته فروش است.

از کجا شروع کنم؟

بهترین راه، تهیه نمونه کارهای واقعی از بیماران بین المللی خودتان است. می توانید با بیمارانتان صحبت کنید و از آنها بخواهید در تهیه عکس ها با شما همکاری کنند.

بهتر است برای تهیه عکس ها، از کسی کمک بخواهید که با اصول عکاسی صنعتی آشنا باشد. این عکس ها نمونه کارهای شما هستند و لازم است تا بصورت تخصصی تهیه شوند.

در عکس های حرفه ای برای تصاویر قبل و بعد از جراحی به نکاتی مانند زاویه ناحیه جراحی شده، کیفیت، رنگ و… توجه داشته باشید.

اما اگر تازه نفسید و در شروع کار نمی خواهید هزینه هایی مانند عکس های حرفه ای و صنعتی را به شرکت تحمیل کنید، می توانید از پزشکان خود کمک بگیرید!

عکس های قبل و بعد از جراحی بخشی از رزومه پزشکان می شود! از پزشکان خود بخواهید برای مدت محدودی نمونه کارهای خود را در اختیار شما قرار دهند.

اینکار با اینکه نوعی کپی محسوب می شود و در طول زمان اگر به طور مداوم بخواهید از عکس های موجود در صفحات پزشکان استفاده کنید، از اعتبار کار شما کم می شود; اما برای شروع کار فکر بدی نیست.

این موضوع بخصوص برای شرکت هایی که روی درمان های زیبایی تمرکز دارند، بسیار حائز اهمیت است و در واقع بخش بزرگی از کار شما را پوشش می دهد.

بنابراین تهیه عکس های قبل و بعد جراحی را که بطور تخصصی توسط شرکت شما تهیه شده را در دستور کار خود قرار دهید.

چند نمونه استاندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مقاله را دوست داشتید؟ با دوستانتان آنرا به اشتراک بگذارید
جدیدترین مطالب در ایمیل شما

ایمیل خود را وارد کنید و به صورت هفتگی از مطالب تخصصی ما در زمینه گردشگری سلامت استفاده کنید