برای جذب بیماران خارجی آماده اید؟

رقابت بازار امروز گردشگری سلامت بین بیمارستان ها ایران، ترکیه و هند بسیار فشرده است و فقط کسانی موفق به افزایش سهم بازار می شوند که حرفه ای کار کنند! برای شروع لازم است ببینید وضعیت موجود شما چقدر با حالت ایده آل فاصله دارد؟ پاسخ به تست آنالیز زیر در ۳۰ آیتم مهم امتیاز شما را مشخص می کند. همین الان شروع کنید!

تست آنالیز گردشگری سلامت با هدف تحلیل شکاف یا “گپ آنالیز” بین وضعیت موجود و وضعیت مطلوب برای بازیگران توریسم سلامت طراحی شده است. در این تست ۳۰ آیتم در ۳ حوزه ی بازاریابی و جذب، خدمات سفر و لجستیک و خدمات پزشکی و درمان مورد سنجش قرار می گیرد و با توجه به گزینه های انتخاب شده نتایج آنالیز به صورت نمودار های گرافیکی و کمی به همراه توصیه های کاربردی برای بهبود وضعیت و رسیدن به نقطه ی مطلوب ارائه می شود.

هر آیتم در صفحه مخصوص به خود شامل یک پرسش و ۳ یا ۴ گزینه است و در کنار آن یک عکس و متن بابت توضیحات تکمیلی فهم بهتر سوال و پاسخ دقیق تر قرار داده شده است. همچنین یک دانشنامه مفصل شامل ۳۰ مطلب تفصیلی نظیر به نظیر هر آیتم نوشته شده است که همراه با عکس و فایل های ضمیمه به شما ارائه می گردد. گردآوری و تنظیم این محتوا و تست آنالیز حاصل بیش از ۵ سال تجربه ی ما در کف میدان نبرد رقابتی گردشگری سلامت است که جهت ارتقای سطح این صنعت در کشور خدمت شما ارائه می شود.

این بخش شامل دو قسمت کلی است. قسمت مربوط به سوال و گزینه ها که با توجه به شرایط فعلی انتخاب می کنید و قسمت مربوط به توضیحات تکمیلی که برای هر آیتم نوشته شده است تا منظور سوال را بهتر بفهمیم و دقیق تر گزینه را انتخاب کنیم. پیشنهاد می کنیم قبل از پاسخ به سوال ابتدا توضیحات تکمیلی را بخوانید و به عکس مرتبط به توضیحات دقت کنید و پس از کمی تامل گزینه ای را انتخاب کنید که به شرایط همین امروز بیمارستان شما نزدیک تر باشد و نه گزینه ای که دوست دارید و یا میخواهید در آینده انجام دهید.

اطلاعات تکمیلی

“در بازار رقابتی امروز که هر بیمار خارجی گزینه های مختلفی برای انتخاب دارد، از هند و ترکیه گرفته تا شهرهای مختلف کشور ما و بیمارستان های متنوع هر شهر، گام نخست برای رقابت این است که جایگاه بیمارستان(برندسازی) خود را مشخص کنید. آیا شما به عنوان بیمارستان لوکس شناخته می شوید یا بیمارستان ارزان قیمت؟ چه گروهی از مشتریان را هدف گذاشته اید؟ آیا می دانید رقبای بیمارستان شما در ایران و سایر کشورها چه بیمارستان هایی هستند؟ لیست قیمت های آنها را بررسی کرده اید؟”

پس از پایان تست وارد صفحه ورود اطلاعات بیمارستان خود می شوید. لوگو و نام بیمارستان و نام شما در گزارش پایانی نمایش داده می شود پس بهتر است فایل گرافیکی خوبی از لوگو اینجا آپلود کنید. یک نسخه از نتایج برای شما ایمیل خواهد شد. همچنین برای مشاهده ی نتایج تحلیل و توصیه های کاربردی و دسترسی به دانشنامه مرتبط به هر بخش لازم است مبلغ ۱۹۹ هزار تومن بپردازید این کار با کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب ک رمز پویای فعال دارند از طریق درگاه بانکی به صورت آنلاین امکان پذیر است. در صورتی ک کد تخفیف دارید می توانید در این بخش وارد کنید

در بخش پایانی شما نتایج آنالیز را بر اساس پاسخ های منتخب خود دریافت می کنید. این نتیجه ابتدا در یک نگاه کلی امتیاز شما در سه بخش بازاریابی، لجستیک و درمان را مشخص می کند تا بدانید در کدامیک از حوزه ها نیاز به بهبود بیشتر دارید. سپس به تفکیک هر بخش و بسته به هر آیتم انتخاب تک به تک تحلیل ها و نمودار ها را مشاهده می کنید. در انتها شما به یک سلسله از توصیه های کاربردی متناسب با وضعیت موجود بیمارستان مواجه می شوید و در هر توصیه یک یا چند ملطب و لینک کاربردی اضافی در اختیار شما قرار می گیرد تا با مطالعه آن بتوانید به وضعیت ایده آل دست پیدا کنید.

برای آماده شدن هر چه بیشتر جهت افزایش سهم بازار و رشد تعداد بیماران خارجی و درآمد دلاری بیمارستان همین حالا در این تست شرکت کنید: