5/5

دوره جامع کسب و کار گردشگری سلامت

دوره جامع کسب و کار گردشگری سلامت

اگر به دنبال یادگیری مفاهیم تئوری و آشنایی با مبانی گردشگری سلامت هستید این دوره مناسب شما نیست! این دوره به طور ویژه روی کسب و کار گردشگری سلامت متمرکز است. نگاه ما در طراحی این دوره این است که بعد از حضور در دوره و دریافت آموزش ها شما بتوانید درآمد بیشتری برای کسب و کار خود در بیمارستان یا شرکت تسهیلگر ایجاد کنید.

مبنای این دوره بر مثلث گردشگری سلامت بنا شده است. این مثل شامل سه ضلع زیر است:

  • بازاریابی و جذب بیمار خارجی
  • خدمات سفر و لجستیک
  • خدمات پزشکی و درمان

 

در هنگام طراحی سیلابس دوره به این فکر کردیم که اگر یک بیمارستان یا شرکت تسهیلگر بخواهد در زمینه گردشگری سلامت فعالیت خود را شروع کند و یا فعالیت قبلی را توسعه دهد به چه نکاتی نیاز دارد؟ این دوره به طور فشرده به این سوال ها پاسخ خواهد داد. این دوره شامل ترکیبی از مباحث آکادمیک و خلاصه ی دوره های بین المللی و تجربه ی عملیاتی مدرسین در بازار گردشگری سلامت ایران است. 

 اجرای این دوره به شکل پویا و تعاملی است. هر هفته ۲ جلسه درس جدید ارائه می شود و هر درس شامل تمرین و پروژه های مرتبط است. از شما بعنوان دانشجو خواسته می شود که با مباحث مطرح شده همراه شوید و سعی کنید موضوعات آموزشی را در بیمارستان و شرکت خود به صورت پروژه واقعی پیاده کنید و از پشتیبانی دوره برای رفع اشکال و مشاوره استفاده کنید.

دوره در قالب ۴ ترم ارائه می شود و پس از پایان هر ترم یک آزمون تستی شامل ۱۰ سوال از مباحث آن ترم از دانشجو اخذ می شود و پس از قبولی در آن آزمون دسترسی به دروس هفته بعد باز خواهد شد. چنانچه در آزمون نمره قبولی را اخذ نکنید لازم است مجدد ویدئوهای ترم قبل را مشاهده و در آزمون شرکت کنید تا به ترم بعد بروید. 

ترم های دوره:

  •  ترم اول: مفاهیم پایه
  • ترم دوم: بازاریابی و فروش
  • ترم سوم: اجرا و خدمات
  • ترم چهارم: نکات تکمیلی و جمع بندی

 

این دوره شامل گواهی نامه مشترک سیتوسا و مدتورپرس است و به افرادی که تمرین ها و آزمون های هر ترم را انجام دهند ارائه خواهد شد. ضمنا اسامی فارغ التحصیلان این دوره جهت تسهیل در کاریابی در یک بخش ویژه در سایت مدتورپرس نمایش داده می شود.

 

حضور در این دوره محدود به این ۱۵ هفته و ۲۱ سرفصل اولیه نیست بلکه محتوای دوره تا یک سال بعد آپدیت خواهد شد. دانشجو های دوره به وبینار های ماهانه و مباحث تکمیلی این دوره دسترسی دارند. همچنین یک گروه اختصاصی برای بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات و درس ها و پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده است.

 

حضور در این دوره به معنی استفاده از سالها تجربه عملیاتی مدرس های دوره است و مسیر شما را برای کسب درآمد دلاری در گردشگری سلامت کوتاه تر می کند. به جای پرداخت هزینه های زیاد و آزمون و خطا در کار خود از تجربه مدرس های دوره استفاده کنید و در این دوره کاربردی ثبت نام نمائید.

سرفصل ها

  •  ترم اول: مفاهیم پایه
      1. آشنایی با دوره و اهداف و مسیر یادگیری 
      2. تعریف گردشگری سلامت، تاریخچه و قواعد مهم
      3. استراتژی کسب و کار گردشگری سلامت 
      4. اکوسیستم اقتصاد سلامت
  • ترم دوم: بازاریابی و فروش
      1. برندسازی در گردشگری سلامت/ تعاریف و نیازها
      2. برندسازی در گردشگری سلامت /  چالش ها و عناصر
      3. برندسازی در گردشگری سلامت / نمونه های موفق
      4. کانال های فروش و تبلیغات
      5. قیمت گذاری ، روش ها و نکات
  • ترم سوم: اجرا و خدمات
      1. فرآیندها و برنامه ریزی 
      2. لجستیک و خدمات سفر 
      3. مجوز های قانونی برای شرکت ها و بیمارستان ها 
      4. مدیریت IPD و نکات مهم همکاری با بیمارستان ها 
      5. اعتبار بخشی 
      6. اعتبار بخشی و گواهی نامه ها 
  • ترم چهارم – نکات تکمیلی و جمع بندی
    1. استارتاپ و توسعه در گردشگری سلامت 
    2. کلاستر های بیمارستانی 
    3. مقاصد برتر و تجربیات موفق 
    4. مدیریت بحران در گردشگری سلامت 
    5. راهنمای گام به گام شرکت ها 
    6. راهنمای گام به گام بیمارستان ها 

سوالات متداول شما:

دوره به صورت آنلاین و در پلتفرم آموزشی اسپات پلیر برگزار می شود. هر هفته ۲ جلسه در روزهای یکشنبه و چهارشنبه ارائه می شود و در پنل کاربری شما قرار می گیرد. نیازی نیست شما در ساعت خاصی آنلاین باشید هر موقع که فرصت کردید می توانید ویدئو آن جلسه را مشاهده کنید.

بله به شرکت کننده های فعال که تمرین ها و آزمون های دوره را به درستی پاسخ دهند مدرک مشترک سیتوسا و مدتورپرس ارائه می شود.

بله در صورت تمایل می توانید مبلغ دوره را در ۲ قسط یکی موقع ثبت نام و قسط بعدی یک ماه بعد پرداخت نمائید.

خود ما در سیتوسا بیش از ۱۰ وبینار و جلسه آموزشی و هم اندیشی رایگان برگزار کردیم. و دانش نامه سیتوسا پر از مطالب کاربردی و رایگان است ولی تفاوت این دوره یک سیلابس گام به گام برای آموزش و تمرین ها و پشتیبانی های اختصاصی برای شماست تا مسیر خودتان را شروع کنید و بدانید ما در کنار شما هستیم.

این دوره حاصل تجربیات ۵ مدرس است و هدفش این است که درآمد دلاری شما افزایش یابد. در برابر چیزی که دریافت می کنید شما کمتر از ۱۵۰ دلار پرداخت می کنید. یعنی اگر این دوره کمک کند یک مشتری بیشتر داشته باشید چند برابر هزینه تان به شما برمی گردد!

 

تقویم آموزشی

۱۵ هفته با تجربه ۵ مدرس همراه شو تا فوت و فن ایجاد و رشد کسب و کار در زمینه گردشگری سلامت رو یاد بگیری!

ثبت نام

2 پاسخ

  1. سلام و عرض ادب دوست عزیز. از طریق لینک ثبت نام میتوناید انجام بدین و اگه سوالی هم در این زمینه دارید با شماره زیر درتماس باشید:
    ۰۹۳۰۰۱۵۵۸۸۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مقاله را دوست داشتید؟ با دوستانتان آنرا به اشتراک بگذارید
جدیدترین مطالب در ایمیل شما

ایمیل خود را وارد کنید و به صورت هفتگی از مطالب تخصصی ما در زمینه گردشگری سلامت استفاده کنید