داستان سیتوسا

فرآیند جذب و پذیرش بیمار خارجی یک رقابت بین المللی است و در منطقه ی ما این رقابت بین ایران، هند و ترکیه هر روز شدیدتر می شود، برای افزایش سهم بازار نیاز به ابزارهای به روز و روش های علمی و استاندارد داریم. ماموریت سیتوسا تامین همین ابزارها و روش هاست. ما در سیتوسا می کوشیم با استفاده از تجربیات قبلی خود، تحقیقات علمی و با کمک پیشکسوتان صنعت، توانمندی های بیمارستان ها و شرکت های فعال در زمینه گردشگری سلامت را افزایش دهیم. 

محصول اصلی ما یک سامانه نرم افزاری جامع است که با استفاده از آن بیمارستان ها، پزشکان و کلینیک ها می توانند بیماران خارجی خود را افزایش دهند و شرکت ها و واسطه ها هم پروسه جذب تا ارائه خدمت به بیمار خارجی را به کمک آن تسهیل می کنند.

در کنار این نرم افزار ما دو سرویس جانبی داریم:

یک. تست آنالیز گردشگری سلامت، یک ابزار آنلاین برای آنالیز وضعیت موجود و ارائه ی توصیه هایی برای رسیدن به وضعیت مطلوب

دو. دانشنامه تخصصی گردشگری سلامت، یک وبلاگ فعال با هدف تولید محتوای علمی و کارشناسی در مورد موضوعات و دغدغه های بازیگران گردشگری سلامت.

 

در مورد وجه تسمیه، سیتوسا عبارت کوتاه شده “سیستم توریسم سلامت ایران” است و همچنین نام گونه ای از گل زنبق هم هست که طرح لوگوی ما از روی آن الهام گرفته شده است.

یاران سیتوسا

ساختن سیتوسا مرهون تلاش یک تیم متخصص است که با همراهی خود در بخش های مختلف پیشرفت کار محصول فعلی را خلق کرده اند. یاران و همراهان سیتوسا محدود به اسم های پایین نیست و هر کسی که دل در گرو پیشرفت گردشگری سلامت ایران دارد یار سیتوسا است.

هادی شجاری

هادی شجاری

موسس و مدیر اجرایی

نیلوفر اعلمی

مدیر عملیات

میلاد پهلوانیان

طراح رابط کاربری

سجاد شاه وردی

ادمین وبلاگ

فرزین فیروزی

برنامه نویس

محمد امین پروانیان

برنامه نویس

امیرحسین بهرامی

برنامه نویس

علی احمدی

مشاور سئو

حمید توکلی

مشاور نام برند

مهدی ابراهیم زاده

ادمین سرور

رحیم عظیمی

موشن گرافیست

حسام انوری

طراح لوگو

مهرداد توکلی

نویسنده محتوا

مینا مهدی

پشتیبان وبلاگ