5/5

دوره جامع کسب و کار گردشگری سلامت

فیلم وبینار بازاریابی و جذب بیمار خارجی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

بازاریابی و جذب اولین گام ورود به کسب و کارهای بین المللی است و گردشگری سلامت هم مشابه سایر کسب و کارها مشمول همین قاعده است که از قضا  در ایران بسیار کم به این موضوع پرداخته شده است.

وبینار هفتم از شرکت سیتوسا به بررسی اهمیت این موضوع و روش های استاندارد آن می پردازد.
 
سرفصل‌های وبینار

چرا اولین گام، بازاریابی و جذب است؟

مراحل بازاریابی و جذب در گردشگری سلامت ایران چیست؟

مراکز درمانی از کدام مراحل بازاریابی و جذب استفاده می کند؟

بهترین روش بازاریابی و جذب مطابق با استانداردهای روز دنیا چیست؟

قیف فروش یا sales funnel  چیست و در گردشگری سلامت به چه شکل است؟

مخاطبین

مدیران بیمارستان ها

پزشکان و کارشناسان IPD

مدیران دی کلینیک ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مقاله را دوست داشتید؟ با دوستانتان آنرا به اشتراک بگذارید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
جدیدترین مطالب در ایمیل شما

ایمیل خود را وارد کنید و به صورت هفتگی از مطالب تخصصی ما در زمینه گردشگری سلامت استفاده کنید